Pagina's

dinsdag 21 juli 2020

Alternatieve Vierdaagse 2020 (Dag 1)


Dit jaar geen gewone Vierdaagse van Nijmegen. Door de coronatijd is alles erg anders.
Maar dat betekent niet dat er niet gewandeld kan worden.
Daarom heb ik mij opgegeven voor de alternatieve vierdaagse. 

Gewapend met de wandelapp, een powerbank en wat te eten en te drinken begon ik aan mijn eerste dag. 

In de vroege ochtend door mijn eigen dorp. En wie zegt dat het hier niet mooi is, in dit wat groter dorp in Zuid-Holland. Je moet goed kijken, maar dan zijn er genoeg mooie plekken te ontdekken. 






De ontwakende natuur
De vogels die zongen. 
Voorzichtig kroop de nevel omhoog.
Een ontwakende zon, steeds hoger in de hemel kruipend.

Kortom: een prachtige wandeldag. 







Deze kat genoot in de vroege ochtendzon al met volle teugen.



De zomer laat zijn mooiste kleuren zien. 


Het was een prachtige wandeling. Morgen de tweede etappe van deze bijzondere vierdaagse. 

Foto's: Mathilde de Wit
Tekst: Mathilde de Wit

Geen opmerkingen:

Een reactie posten