Pagina's

vrijdag 23 juli 2021

De Alternatieve Vierdaagse 2021

Ook dit jaar weer meegedaan aan de Alternatieve Vierdaagse omdat door de coronamaatregelen een reguliere niet mogelijk was.

Dit keer ging ik voor 5 kilometer (werk tussendoor ook nog)

Gewapend met de app die niet altijd deed wat ik wilde, liep ik door de mooiste stukken van de Alblasserwaard.

Deze vierdaagse bracht mij weer langs de mooiste plekjes van de Alblasserwaard.


Dag 1: 20 juli 2021

Dit was de enige dag dat ik in de middag gewandeld heb. De zon scheen fel en het was prachtig om te wandelen. 





Dag 2: 21 juli 2021
Mist hing nog over de weilanden. 
Deze dag heb ik het Alblasserbos bezocht.



 

Dag 3: 22 juli 2021
Het was erg vroeg vandaag. De zon kwam nog maar net op. De natuur was nog net aan het ontwaken.




Dag 4: 23 juli 2021
De laatste dag alweer. De dijk bij de Noord bezocht, hier en daar bruin door het vloedwater (afkomstig van de overstromingen in Limburg.



Ondanks dat het in de eigen omgeving was, heb ik werkelijk van deze vierdaagse genoten. Nu maar duimen dat we volgend jaar weer voor een reguliere kunnen gaan. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten